آهن مرجع قیمت روز آهن آلات

فروش انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی میلگرد تیرآهن نبشی ناودانی ورق لوله و پروفیل

آهن مرجع قیمت روز آهن آلات

فروش انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی میلگرد تیرآهن نبشی ناودانی ورق لوله و پروفیل

فروش انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی میلگرد تیرآهن نبشی ناودانی ورق لوله و پروفیل

بایگانی

۳ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

روز گذشته در بازار ارز شاهد ثبات نسبی بوده ایم و قیمت دلار با کاهش ۷۰ تومانی وارد کانال ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان شد و در راستای این موضوع التهابات بازار آهن نیز تا حدودی کاهش یافت به گونه ای که در اکثر مبادی شاهد ثبات قیمت ها بودیم. 

https://ahanup.com/Product/Index/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C

در همین بین تعدادی از کارشناسان اقتصادی معتقدند چنان چه تنش مابین ایران و رژیم صهیونیستی افزایش یابد آنگاه در روزهای آتی التهاب جدیدی در بازار ارز ایجاد خواهد شد، البته بسیار وابسته به سطح تنش است.در حال حاضر قیمت های جهانی نیز با ثباتی نسبی همراه هستند و تغییرات چندانی در این نرخ ها رویت نمی شود؛ از سوی دیگر وضع برق واحدهای فولادی اندکی بهبود یافته و امید افزایش تولید محصولات فولادی وجود دارد.


با توجه به نبود خریدار و مصرف کننده در بازار فعلی ممکن است در روزهای آینده ثبات قیمتی رقم بخورد البته به شرطی که تحول چندانی در بازار ارز نداشته باشیم. اما در بازار پروفیل کاملا نابسامانی مشاهده می شد؛ در واقع در روز گذشته معاملات ورق در بورس کالا با رقابت زیادی همراه بود همچنین برخی از مبادی فروش به طور کلی فروش خود را بسته بودند و تعداد کمی از فروشندگان نیز قیمت خود را ۶۰۰ الی ۹۰۰ تومان افزایش دادند.

طبق برسی های میدانی انجام شده در بازار آهن آلات در روز گذشته قیمت میلگرد در اکثر مبادی فروش ثابت بود و برخی از شرکت ها نیز افزایش ۲۰، ۵۰ و ۲۰۰ رو لحاظ کردند همچنین یک شرکت نیز کاهش ۱۰۰ تومانی را به نمایش گذاشت.در بازار تیرآهن نیز شاهد افزایش قیمت تیرآهن در بخش کیلو فروشی در حدود ۵۰ تومان  و در بخش شاخه فروشی نیز کاهش قیمت ۲۰ تا ۳۰ هزار تومانی همراه با ثبات در بخشی از مبادی فروش رویت شد. 

در بازار آزاد نیز قیمت نبشی و قیمت ناودانی در اکثر مبادی فروش ثابت بود و یک شرکت نیز افزایش ۱۰۰ تومانی را لحاظ کرد البته در این حوزه نیز شاهد فروش محدود و بعضا توقف فروش بودیم. در بازار پروفیل نیز تحت فشار معاملات بورس کالا افزایش قیمت ها در حدود ۵۰۰ الی ۹۰۰ تومان بود و قیمت پروفیل با ضخامت ۲ میل ورق مبارکه به کانال ۲۷ هزار تومان رسید.

  • آهن آپ
  • ۰
  • ۰

روز گذشته بسیار پر اهمیت و ماندگار بود و مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری برگزار شد و شاید بتوان گفت بازار دیروز تحت تاثیر مراسمات و جو روانی منطقه بود است به طور کلی قیمت ارز مجددا مسیر صعودی را در پیش گرفت و پس از پاره ای ریز موجها  روی کانال ۲۵ هزار و ۷۵۰ تومان قرار گرفت .در بازار آهن آلات مسیر ثباتی قیمتی و بعضا اندک نوساناتی ۱۰۰ تومانی رویت شد. 

دقیقا طبق پیش بینیقبلیقبلی که انجام داده بودیم تنش میان ایران و رژیم صهیونیستی افزایش یافت و تاثیر مستقیم خود را بر بازار ارز گذاشت و افزایشی شد و دور از انتظار نیست که مجددا دلار را روی کانال ۲۶ هزار تومان رویت کنیم هر چند نحوه ی عملکرد بازار ساز در کنترل این التهابات و نوسانات نیز بی اثر نخواهد بود.  

خوش خبری دیگر آنکه در بورس کالا نیز بالاخره بعد از سه هفته تعطیلی پیوسته عرضه ی شمش؛ تولیدکنندگان شمش بلوم خود را عرضه کردند که با رقابتی بالغ بر ۵/۵ درصد میانگین قیمت شمش از ۱۴ هزار تومان عبور کرد. این افزایش و رقابت نیز سیگنال دیگری جهت افزایش قیمت های اخیر می باشد.

https://ahanup.com/Product/Index/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AA%DB%8C%D8%B1%D8%A2%D9%87%D9%86-%DB%8C%D8%B2%D8%AF


می توان اظهار داشت چنانچه دلار رشد آنچنانی نداشته باشد؛ امروز و فردا می توان انتظار ثبات از بازار آهن داشت شایان ذکر است در دو ماه اخیر آنچه که همواره ثابت بوده تعداد مصرف کننده است که خریداران در حال حاضر دست نگه داشته اند اما در صورت تثبت قیمتی و زیر فروشی هایی با تخفیف امیدواریم بازار آهن جان دوباره گیرد. 

در پی بررسی قیمت روزانه آهن آلات نتیجه میگیریم که روز گذشته قیمت میلگرد اکثرا ثابت بود و نوساناتی جزیی کاهشی درمحدوده ی ۵۰ تا ۳۰۰ تومانی را لمس کرد. سقف قیمتی میلگرد روی نرخ ۱۸ هزار و ۴۰۰ تومان لحاظ شد و کف قیمتی نیز با کاهشی ۵۰ تومانی روی نرخ ۱۷ هزار و ۳۰۰ تومان نشست. مبادی فروش در بازار آهن؛ قیمت نبشی و قیمت ناودانی را ثابت لحاظ کردند.

در بازار تیرآهن نیز در بخش کیلو فروشی کاهش قیمت تیرآهن در حدود ۱۵۰ تومان  و در بخش شاخه فروشی نیز رویه سکون و ثبات را در پیش گرفتند. 
بازار پروفیل که بشدت در مقاومت بود در روز گذشته شاهد اعلام قیمت پروفیل کارخانه فولاد مبارکه در کانال ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان الی ۲۷ هزار تومان بودیم.

پروفیل در آهن آپ

منبع

تیرآهن اصفهان

  • آهن آپ
  • ۰
  • ۰

به گزارش آهن آپ : در روز گذشته باز هم دلار مسیر صعودی را در پیش گرفت و از کانال ۲۷ هزار تومان نیز عبور کرد و روی نرخ ۲۷ هزار و ۵۱۰ تومان معامله شد و در نهایت بازار آهن نیز تحت تاثیر قرار گرفت و افزایش قیمت ها ادامه یافت. در واقع این روند صعودی دلار که به سوی ۲۸ هزار تومان می تازد نشان از عدم مقاومت کندل های موجود می باشد و متاسفانه برخی از کارشناسان اقتصادی معتقدند با این روند دلار به ۳۰ هزار تومان خواهد رسید و اگر این روند همچنان ادامه یابد بلاشک سایر بازارهای موازی نیز تحت تاثیر قرار خواهند گرفت و این حجم از روند صعودی قیمت منجر به نابسامانی بازار خواهد شد و ضربه اصلی آن به مردم که مصرف کنندگان هستند وارد خواهد شد.  همچنین در روز گذشته قیمت پایه شمش که البته عرضه ی آن همچنان مبهم است در حدود ۱۹۰ که معادل ۱.۵ درصد رشد است که به معنای افزایش قیمت مقاطع در بورس کالا نیز خواهد بود. چنانچه شمش عرضه نشود آنگاه فروشندگان شمش القایی بازهم دستشان در تغییر قیمت ها باز خواهد بود و متاسفانه می توانند باب میل خودشان حاشیه سود را بالاتر ببرند و ممکن است این سود از مرز سود ۵۰ درصدی نیز فراتر بروند و از عدم استقرار کامل دولت نهایت استفاده را ببرند و در نهایت نهادهای نظارتی نیز بر افزایش قیمت ها دامن زند. فی الواقع هم اکنون فاصله ی قیمت بازار و قیمت بورس کالا خیلی زیاد است و همچنین در حال حاضر با توجه به عدم تشکیل کابینه جدید وزرا اهرم نظارتی برای کنترل بازار ارز و فولاد نیست. در روز گذشته با مشاهده قیمت روزانه آهن آلات مشاهده می شود قیمت میلگرد در اکثر مبادی فروش افزایش داشت و همچنین ثبات و کاهش جزئی قیمت در برخی مبادی فروش رویت شد.در بازار نبشی و ناودانی نیز فروشندگان قیمت نبشی و قیمت ناودانی را افزایش دادند. بازار تیرآهن نیز در بخش کیلو فروشی و شاخه فروشی افزایش قیمت تیرآهن را اعمال کردند.در بازار پروفیل اکثر مبادی فروش افزایش چشمگیری را اعمال کردند و حتی یک شرکت نیز افزایش ۱۰۰۰ تومانی قیمت پروفیل را اعلام کرد.

https://ahanup.com/Product/Index/%D9%85%DB%8C%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF

قیمت میلگرد زاگرس

قیمت میلگرد شاهین بناب

  • آهن آپ